Jump to navigation
Lignes directrices pour assurer LGBTQ2S+ l’équité, la sécurité et l’inclusion des personnes LGBTQ2S+ dans les écoles des TNO
Sample of a Gender-Inclusive School Dress Code for schools
Sample Gender-Inclusive School Dress Code (pdf/669.1 KB)
Guidelines for Ensuring LGBTQ2S+ Equity, Safety and Inclusion in NWT Schools
Guidelines for Ensuring LGBTQ2S+ Equity, Safety and Inclusion in NWT Schools (pdf/815 KB)
Évaluation formative du Cadre d’action pour le renouveau et l’innovation en éducation SOMMAIRE Rapport sur la mesure du rendement de l’éducation de la prématernelle à la 12e année Février 2020
SOMMAIRE | Rapport sur la mesure du rendement de l’éducation de la prématernelle à la 12e année (pdf/446.42 KB)
Valentine's Day Card - Tłı̨chǫ (pdf/755.22 KB)
Valentine's Day Card - South Slavey (pdf/755.09 KB)
Valentine's Day Card - North Slavey (pdf/755.43 KB)
Valentine's Day Card - Inuvialuktun (pdf/761.76 KB)
Valentine's Day Card - Inuktitut (pdf/744.38 KB)
Valentine's Day Card - Inuinnaqtun (pdf/761.72 KB)
Valentine's Day Card - Gwich'in (pdf/761.93 KB)
Valentine's Day Card - Cree (pdf/761.91 KB)
Valentine's Day Card - Chipewyan (pdf/761.66 KB)
Education Renewal and Innovation Formative Evaluation
EXECUTIVE SUMMARY
JK-12 Education Performance Measures Report
ERI Evaluation Performance Measures | Executive Summary (pdf/786.78 KB)
Executive summary of ERI 5-year Evaluation
Education Renewal and Innovation Five-Year Evaluation - Executive Summary (pdf/233.11 KB)